Sveiki. Meta klaida P0351 ir P0300. P0351 čia bus babina, o P0300 pasekmes. Ar teisingai supratau? Čia gali buti tik babina ar dar kažka žiuret reikia?
Spauzdinimo versija
Sveiki. Meta klaida P0351 ir P0300. P0351 čia bus babina, o P0300 pasekmes. Ar teisingai supratau? Čia gali buti tik babina ar dar kažka žiuret reikia?
Jei pirmas - būtų 3001, antras 3002 ir t.t.t. Man ir taip buvo tik paspaudus šalčiui. Nusiėmiau parsinešiau namo, peržiūrėjau galvojau rasiu ką nors. Šiš nieko. Po kelių dienų sudėjau viską atgal ir viskas pasibaigė :) Daugiau nepasikartojo. Kažkoks kirminas - kurio nepagavau.
Naudotos kokia kaina?? Man už 45 pasiule... Galvoju pirkti nauja. Pasakykit prašom kokios firmos geriau pirkti??
Kaip ir sakiau, NGK 60 eur +keli eur siuntimas,kurjeris i rankas atves ;)
Nepamenu kiek gamintojas duoda jei atvirai
Tai kokio gamintojo geriau pirkti rite?
O kokiu yra pasirinkime pavardink?
Pagal skonį....
Su 2 metų garantija - http://www.autodoc.lt/search?keyword...4&car_id=16433
P.S Yra nauja ir už dėvėtos kainą....
Aš greičiau mašiną nusiperku- negu tu babiną....:oops:
Tik ką užklausiau aukščiau nurodytu adresu ir gavau atsakymą: "Taip, visos mūsų interneto puslapyje parduodamos dalys turi 2-metų garantija..."
Rite pakeista, bet problema liko ta pati. Rite (ir sena ir nauja)neduoda kibirksties i 1 ir 4 cilindra. Ka toliau galima tokrinti? Maitinimas i rite ateina is 3 laidu o ketvirtas mase?
Ketvirtas pliusas turėtų būti. Patikrink, ar nėra trumpo jungimo į korpusą laiduose su testeriu. Gali būti ir tranzistorius pramuštas kompiuteryje. Turėjau tokią bėdą kažkada III-ke.
Reikia tikrinti, koks signalas ateina į babiną.
LAAAAAABAI AČIŪ!!! 1 ir 3 nuotrauka netiko, bet 2 ir 4 mano variantas. Radau kad vienas laidas nutrukes, pajungiau kita ir klaida dingo. Bet vienas kažkoks cilindras neveikia. Numaunat laida nuo žvakes ir kausant varikli, galima tikrinri? nieko nenutiks varikliui? Ar yra geresnis budas aptikti neveikianti cilindra?
Ant užvestos masinos i rite ateina 14.0-14.2V ant visu 4 laidu. Čia lyg tai norma???
Problema išspresta. Buvo nutrukes laidas nuo kompo iki rites, laida pakeičiau ir dingo P0351 klaida. Kartais neveikdavo vienas cilindras, tai pakeičiau visas žvakei. Dabar viskas puikiai veikia. Ačiū už pagalba, RAIMISLT!!!
Sveiki, susidūriau su problema, gal kas turės protingų minčių. Situacija tokia: važiavom su šeimyna į kaimyninę Latviją. Viskas buvo gerai, iki vieno automobilio lenkimo. Stipriau paspaudus greičio pėdalą užsidegė chek engine ženkliukas ir automobilis pradėjo trūkčioti lyg nedirbtų koks cilindras. Duodan daugiau apsukų trukčiojimas beveik išnykdavo, o įsijungus 6-ai pavarai sustiprėdavo. Pakeičiau visas žvakes, laidus, bet trukčiojimas nepranyko, o važiuojant toliau šiek tiek stiprėjo. Kitą dieną važiuojant atgal su visais trukčiojimais sustojom degalinėj ir staiga užvedus variklį trukčiojimai baigėsi. Važiuojant toliau vėl buvo atsiradęs trukčiojimas, bet jis truko kokia 10 km. Gryžus pasijungiau elm327, kuris parodė klaidas p0300; p0305; p03830. Klaidas ištryniau ir šiandien važiavau į darbą. Jokio trukčiojimo nesijautė. Gal kas patars nuo ko pradėti galimų gedimų paieškas? Nes savaiminiu auto pagijimu aš nelabai tikiu. Tiesa trukčiojimas buvo tiek važiuojant su benzinu, tiek su dujomis. Man kyla minčių, jog reikėtų ieškoti kokio el. Dalies trumpinimo? Iš anksto dėkoju.
Iš kur pas ketvirtuką 6 pavaros? :)