Sistema elementari, 'abratkės' kaip po tokios kaip visur būna nėr, iš bako iki filtro 2 vamzdeliai (padavimas ir grįžimas) nuo filtro iki variklio vienas. Ant filtro abratkės kuro slėgio reguliatorius pačiam bake, viskas.
Kažkodėl nemanau, kad važiuojant dujomis visą laiką dirba siurblys, reiks palyst paklausyt... jei taip, tai dujininkai 'šūdą mala' nepadarydami atjungimo
Nes yr toks bajeris, įjungus degimą, sudirba siurblys, dar kartą pakartojus vėl sudirba, trečią kart - nebesudirba, kodėl? Suprasčiau, kad kuro magistralėje užpumpavo atitinkamą slėgį ir nebėra reikalo pumpuot, bet kažkaip nepastebėjau, kad slėgio reguliatorius kažką valdytų, elementari spyruoklė, tai kas nusprendžia, kad kuro slėgio yra gana ir paleidimo metu nebejungiamas siurblys