Idedu ilistruota darbu eiga. Nors dregmes kvapas veikiant kondicionieriui kaip atsirado taip ir dingo, visgi pravaliau profilaktiskai. Tegu vaikai kvepoja oru be bakteriju, grybu ar kas dar ten gali veistis...
Salono filtra isemiau, po jo anga pakisau inda, ir ne be reikalo kaip paaiskejo veliau. Tada nuemiau oro filtro po kapotu dangti, kad galima butu prakisti ranka prie drenazinio vamzdelio. I vamzdeli kisam kartu su valikliu parduodama zarnele, kol neatsirems. Sulindo gal per 30-40 cm. Purskiam visa aerozolio turi(baltas putas), traukiam lauk zarnele, laukiam 10 - 15 min. Putos bega lauk tiek pro drenazini vamzdeli, tiek pro salono filtro anga. Pas mane buvo gana svarios. Jungiam kondicionieriu, recirkuliacija vidine, putima ant max, uzdarom duris, laukiam 10-15 min lauke.Po viso to i pabaiga, kad gaivesnis kvapas butu dar kondicionieriu gaiviklio pripurskiam ties vidine oro paemimo anga. AC ir vidine recirkuliacija vis dar ijungta. Atsiprasau trecia ir paskutine nuotraukos pavirte ant sono.
20140503_163732.jpg
20140503_163628.jpg
20140503_163651.jpg
20140503_163708.jpg
20140503_172117.jpg
20140503_173241.jpg
Po keleivio kojomis sausa, o zarneles nera ant vamzdelio. Tas vamzdelis islindes gal per centimetra ar pora ir apatineje dalyje ties galu yra gan plati ipjova. Jei ten priklauso zarnele, kam tada ta ipjova?
Radau forume apie tai. Pasiskaitysiu.
Ar lengva paciam pasikeisti kondicionieriaus radiatoriu? Ar daug isardyti reikia ir daug pyp vartoti
nesudėtinga - pats keičiau neperseniausiai - užtenka nusiimti nuo viršaus plastmasę, kuri dengia radiatorių, na dar galima išsiimti groteles. Kondicionieriaus 2 varžteliai + pavarų dėžės vamzdeliai atsijungia ištraukius šponkes ir po to išsitraukia radiatorius. Radiatorių pirkau Nissens iš interauto.lt - pigiau niekur neradau.
Nuemus virsutini balki padaryti galima. Ta daryti daug patogiau isemus visa radijatoriu bloka su difuzoriais.
Daug Chrysler minivenu 2001-2012 m.