Sveiki.
Istorija pamokanti. Jau buvau su Autobrava susitares. Ir Tralas buvo uzsakytas. Paciu laiku viskas issisprende.
Tikrai kvaila situacija. Nors saves ir nepriskirciau prie kvailiu, bet...
Ryte uzrakinu masina. Prisiduoda signalizacija. (gamykline). Viskas iprasta.
Iseinu po darbo. Ne vienas mygtukas neveikia. Galvoju batareika.
Atsinesu nauja. Pakeiciu. Neveikia. Matuoju abieju itampa. Senoji 3V naujoji 3.3V Abi neveikia. Chebra porina, tipo batai kodus pultas pamete, man ir taip buvo ir ... panasiai. Rakto kito nera.
Skaitineju ziurineju. Visi visaip sneka. Bet daugiausiai Tipo rakto naujo reikia is gamintojo.
Galvoju nepasiduosiu. Darbe prisijungiu prie rakto ampermetra ir oscilografa. Paspaudus myktuka, matau kad paima sroves is batarkes. Osciligravas rodo , kad kazkoks auksto daznio signalas tuo metu siunciamas. Reiskias raktas veikia. Ka siuncia neaisku.
Masinoj atsirakinu dureles. Kaukia signalizacija. Nuimu klema. Nekaukia. Uzdedu klema kaukia. Nerakina vistiek. Palikau su nuimtu klemu visa para. Per jega ikraunu baterija iki 3.8V. Prieinu prie masinos. Uzdedu klema. Spust mygtuka ant pultelio ir problemos baigesi. Va ir istorija. Dabar veikia ir su 3V ir su 3.3V baterija.
Dar ka suzinojau. Jei batarke pulte baigesi, Atsirakini duris geleste. Signalizacija nusimes tik ikisus rakta i spynele. O masina vedasi ir vaziuoja ir be batareikes pultelyje.
Sekmes.