Dažniausiai 3 pavara. Tai nežinau, apie 40-60 km/h maždaug, gal. Nežiūrėjau į greitį.
Dažniausiai 3 pavara. Tai nežinau, apie 40-60 km/h maždaug, gal. Nežiūrėjau į greitį.
Greitis yra svarbu. jei trečia pavara ir tokiu greičiu tuomet kažkas rimčiau, net nesugalvoju ką pasiūlyti.
Čia jau reikia gyvai pajausti tokia situacija. Nes pagal tavo pasakojimą nesiriša prie jokio dažnai pasitaikančio gedimo.
Tai va, kad nesiriša. Negali būt oro srauto matuoklė?
Šeip tai visai nepanašu.
na ir pas manes trukcioja, bet tolygiai pedala spaudziu ir normaliai, o prie kiek apsuku perjungi begius?
begiai turi buti jungiami taip: Aukstinant
1 --> 2 25km/h
2 --> 3 40km/h
3 --> 4 55km/h
4 --> 5 75km/h
Žeminant
5 --> 4 75 km/h
4 --> 3 55 km/h
3 --> 2 40 km/h
2 --> 1 25 km/h
Čia surašiau pačius minimaliausius perjungimo diapazonus, kiekviena pavara aukštinant galima ir daugiau užlaikyti.
Sweiki, turiu klausima, mano Crysler prasuko indekla, grandininis 2.5 ir idomu pasirade, ar imanoma nuo 2001 metu crysler ideti 2.5 CRDI varikli visa su greiciu deze, ar kompus visus keisti reiketu? ka butent keist reikia ir ar isvis imanoma taip ideti? ar geriau plika varikli susirasti ir pasikeisti ;] dekui uz atsakima ;]
Na ir pažiūrėkim, kas atsakys.
Ir kaip paskui nesikeikt...
Sušika visą nuotaiką ir bet kokį norą dar kada nors atsiversti voyager.lt
Slabakelis turetu but tas 1.9 Beja , kodel su Crysleriu vaziuojant daugiau nei 120km/h kepa galvos? pas save keiciu ir keiciu, jei ramiai iki 120km/h vazinedavau, tai viskas liux, autostradoj palaikyk 160km/h ir kas nors tikrai atsitiks varikliui, ar cia pas mane tik tokios bedos? Ir kiek galetu kainuoti plikas Cryslerio variklis? Nes jau pas save varikliui padariau visus remontus kokius tik galejau, Nusipirkau ji, po savaites luzo velenas, keiciau , dejau kita, grandine gal 3 kart trukus buvo, ir truksta kas 20 000 km, karamislai lankstos, visokio velnio, su juo buna. Jau i variklio vien remontus esu apie 5000lt sukises. tai jau galvoju visai kita isidet ;]