Būna ir dar viena bėda. Būgno viduje stovi "žirklinis" (nežinau kaip tiksliai pavadinti) mechanizmas, už kurio užsikabina trosas ir tas mechanizmas traukiant trosui skečia kaladėles.
Nuo mažo naudojimo jis užrūdija ir užstringa. Atleidus stabdį trosas atsilaisvina ir gali išsikabinti trosas. Vėliau jau susidaro įspūdis, kad trosas nutrūkęs.
Tai ne teorija, teko pačiam susidurti su šia problema.
Break.jpg
Siandien palindau po prietaisu skydeliu,vargas man buvo susiraityti kad pamatyciau .vienu zodziu troselis prie kojeles laisvas,o kojele vaiksto tusciai neatsoka.kad ja grazinti i pradine padeti reikia paciam su ranka atlenkti kita ranka patraukus uz grazinimo rankeneles.kai paleidi laisvai nukrenta kol uzsifiksuoja uz pirmo dantuko.Rankini naudoju daznai prikepes neturetu buti nebent kas nors bugne nuluzo ar atsikabino.Turiu itarima kad pats mehanizmas kojeles ''parejo''.Nors cia tik speliones reikes bandyti issiimti.Priejimas tai ziaurus.
Laba diena.
Gal kas patars, kaip voyager 1999 m reguliuojasi stovėjimo stabdys, niekur nerandu kaip patemti trosą
jei neteko turėti reikalų, tai sakyčiau reiktų nusiimti diską ir ten ten jau bus viskas aišku. o nusiimti rekomenduoju dėl profilaktikos - kad būtų aišku kokio viskas stovio.
jei tingisi, tai reiktų palįsti po mašina su plokščiu lenktu atsuktuvu. vidinėj pusėj bus pailga išpjova, ten reiktų kišti atsuktuvą ir mėginti pasukti dantratį. maždaug toks vaizdas:
http://repairguide.autozone.com/znet...528003c859.jpg
Born in USSR
Aš kaladėles pasikeičiau naujas ir stabdžių diskus pakeičiau naudotus, bet gerus ir prieš uždėdamas diskus sureguliavau daugmaž kaladėles, kad neužsidėtų būgnas per laisvai, bet, kad normaliai rankinis laikytų lyg tai trūksta pedalo eigos - nusispaudžia iki galo ir nesunkiai. Ratą pakėlus sukant rankom laiko, bet realiai laiko silpnai - TA netiks.O ką, su trosu nėra jokio reguliavimo? Visuose automobiliuose taigi trosai reguliuojasi.
Manyciau per mazai sukelei kaladeles. Reik reguliuot ne pries uzdedant bugna, bet jau uzdejus.